Prasa 2009-11-17
0

Mecom: wpływy z reklam spadły o prawie 20 proc., w Polsce o 18 proc.

Mecom, brytyjski fundusz inwestycyjny działający na rynku mediów europejskich, ogłosił swoje wyniki finansowe za okres lipiec - październik 2009 roku.

Wpływy z reklam spółki zmniejszyły się w tym okresie 18 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.

W Holandii firma zanotowała pod tym względem spadek o 20 proc., w Danii o 19 proc., w Norwegii o 13 proc., a w Polsce (Rzeczpospolita i Media Regionalne) o 18 proc.

Jednocześnie całkowity przychód ze sprzedaży gazet należących do grupy zwiększył się o 2 proc.

W omawianym okresie firma obniżyła także swoje całkowite koszty o 11 proc., a w obecnym roku udało jej się zaoszczędzić 115 milionów euro.

Z kolei dług netto Mecom na koniec października wyniósł 425 milionów euro, w porównaniu do 379 milionów euro na koniec czerwca.

Autor: km

Więcej informacji: Mecom

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas