Reklama 2021-04-27
4

Muzyczna randka z rodzicami promuje WieśMaca w McDonald’s (wideo)

W nowej kampanii sieć gastronomiczna McDonald’s promuje burgery WieśMac. Za obsługę reklamową firmy odpowiadają DDB Warszawa i OMD.

W spocie para narzeczonych i rodzice jednego z nich wracają samochodami ze spotkania w filharmonii. Okazuje się, że rodzice wbrew przekonaniom młodych rodzice lubią rozrywkową muzykę.

Wszyscy bohaterowie spotykają się przed lokalem McDonald’s i jedzą wspólnie burgery WieśMac, bawiąc się przy muzyce.

 

Działania reklamujące McDonald’s obejmują przede wszystkim telewizję i internet. Za kreację reklam odpowiada agencja DDB Warszawa, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy OMD.

Autor: tw

Więcej informacji: McDonald’s, WieśMac, burger

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (4) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter