Reklama 2018-02-16
5

„Mistrzowskie doznania” - McDonald’s promuje kanapkę Maestro Chicken & Curry

Wystartował kampania McDonald’s Polska, promująca nowego burgera Maestro Chicken & Curry. Akcję „Mistrzowskie doznania” przygotowały DDB&tribal, Gutenberg Networks, Papaya Films i OMD.

Maestro Chicken & Curry to kanapka z piersią kurczaka, ananasem i sosem curry. Spot promujący przedstawia każdy składnik jako porównanie do np. wulkanu czy wzburzonej fali morskiej. Reklamę wieńczy hasło „czasem smak przerasta nasze najśmielsze oczekiwania”.

Spot emitowany jest w wybranych stacjach telewizyjnych i serwisach VoD. Kampanię uzupełniają aktywności w digitalu i materiały POS w restauracjach.

Kampanię zrealizowała agencja DDB&tribal we współpracy z Gutenberg Networks oraz domem produkcyjnym Papaya Films. Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Autor: jd

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (5) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas