Ruszyła kampania reklamowa jesienno-zimowej oferty McDoanld's z Burgerami Drwala. Hasłem tegorocznej kampanii jest "Zróbmy razem najprzytulniejszą zimę ever!".
Od środy 23 listopada fani Burgera Drwala mogą zamówić go we wszystkich restauracjach McDonald’s w Polsce. W tym roku będzie dostępny aż w 5 wariantach: klasycznym, podwójnym, z kurczakiem, z żurawiną (do 20.12) oraz na ostro (od 21.12). Menu uzupełniają zakręcone frytki z sosem śmietanowym. W tym roku ceny kanapek są wyższe niż w poprzednich sezonach, o czym szczegółowo informowaliśmy na łamach Wirtualnemedia.pl.
W połowie stycznia fani Drwala mogą liczyć na noworoczną niespodziankę - zapowiada McDonald's.
Reklama Burgera Drwala kręcona w Ustroniu
Jak co roku, powrotowi Burgera Drwala towarzyszy także kampania, ukazująca lepszą stronę zimy. W Ustroniu powstała najbardziej przytulna restauracja w Polsce, i to wydziergana na drutach. Każdy może ją odwiedzić w między 21 a 27 listopada.
- W zimie najważniejsze jest to, żeby było nam ciepło, dlatego jedną z naszych restauracji postanowiliśmy „zrobić na drutach”. Zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz, opatuliliśmy Maka w Ustroniu kolorowymi materiałami tak, żeby stał się swego rodzaju swetrem i wyglądał jakby był zrobiony z włóczki. To najbardziej przytulna restauracja w Polsce, którą stworzyliśmy w zaledwie 28 dni − zdradza Jakub Strutyński, marketing manager McDonald’s Polska.
W ramach kampanii zaplanowano emisję w telewizji 30-sekundowego spotu, zrealizowanego w nietypowej restauracji w Ustroniu. Uzupełnieniem są szerokie działania marketingowe, obejmujące m.in. aplikację, media online i tradycyjne oraz reklamę OOH.
Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB, która produkcję spotu powierzyła Papaya Films. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a za obsługę social media odpowiada Dentsu Creative (Isobar). Działania PR prowadzone są przez agencję 24/7Communication.