mBank rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową kont dla klientów indywidualnych. W reklamach rachunek jest przedstawiany jako „konto, które samo oszczędza”. Za obsługę marketingową mBanku odpowiadają firmy Grey Group Poland, VML Poland i Mindshare Polska.
W spocie mężczyzna podziwiający swoją niedawno urodzoną córkę rozmawia ze swoim alter ego z odległej przyszłości, które przekonuje go, że warto oszczędzać nawet niewielkie kwoty, także z myślą o swoich dzieciach. Rachunek dla klientów indywidualnych w mBanku jest przedstawiany jako „konto, które samo oszczędza”, zapewniając inteligentne usługi z zakresów kredytów i oszczędności.
Jest to kolejna reklama mBanku z cyklu „Bądź bogatszy o…”. We wcześniejszych występował m.in. mężczyzna ze swoim kilkuletnim synem.
![]() |
mBank zmienia wygląd serwisu transakcyjnego - mieszane opinie ekspertów. "Wzór dla innych banków", "grafik czegoś zapomniał"
|
Aktywności reklamowe mBanku obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet.
Za obsługę marketingową banku odpowiadają agencje Grey Group Poland i VML Poland (kreacja reklam) oraz dom mediowy Mindshare Polska (planowanie i zakup mediów).
W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa mBanku zanotowała 411 mln zł zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej, wobec 218,8 mln zł rok wcześniej.