Reklama 2018-06-19
0

Blowek w kampanii „1000 złotych pomysłów” mBanku (wideo)

Youtuber Blowek jest bohaterem reklam wspierających internetowy konkurs „1000 złotych pomysłów”, w którym promowane jest konto mBanku skierowane do nastolatków. Akcję przygotowały i realizują firmy Grey Group Polska i Mindshare Polska.

Głównym elementem akcji jest konkurs, w którym należy zrobić zdjęcie pokazujące swój pomysł na wakacje oraz zamieścić je na Instagramie, dodając na początku opisu #1000zlotychpomyslow #mbank oraz oznaczając się w lokalizacji: mBank Polska Piątek Konkurs 1000 pomysłów.

Co tydzień Blowek będzie  wybierał siedem najlepszych zgłoszeń, po jednym z każdego dnia minionego tygodnia. Autor każdego z wybranych zdjęć otrzyma tysiąc zł, a wyniki będą ogłaszane na facebookowym profilu mBanku i instagramowym profilu Blowka.

 

Akcję zaplanowano na cztery tygodnie. Wspierające ją reklamy przedstawiają pomysły Blowka na wakacje, takie jak kurs prawa jazdy czy kurs nurkowania.

W kampanii reklamowane jest konto skierowane do osób w wieku 13-17 lat. W ramach tego konta nie ma opłat za prowadzenie rachunku, przelewy internetowe, kartę i wypłaty z bankomatów w Polsce.

 

Kampania obejmuje internet. Kreację zajęła się agencja Grey Group Polska, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Autor: tw

Więcej informacji: mBank, Blowek

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas