„Florina. W kuchni rządzi rodzina.” - pod takim hasłem rusza kampania reklamowa marki Florina, której ambasadorem jest szef kuchni Mateusz Gessler.
Tegoroczne działania z ambasadorem obejmują telewizję, internet oraz prasę.
Założeniem kampanii jest przypomnienie konsumentom, że domowa kuchnia to nie zawody kulinarne, a rodzinne gotowanie ma być przyjemnością.
W pierwszych miesiącach kampanii ambasador marki będzie prezentował 5 sztandarowych kolekcji garnków oraz patelni marki Florina.
- Cała kampania została opracowana w taki sposób, aby użytkownicy naszych produktów nie czuli presji, że muszą w czymś stać się lepsi (w tym przypadku jest to gotowanie). Wystarczająco mają takich wyścigów w życiu codziennym. Stąd też wybór ambasadora padł na Mateusza Gesslera, który jest bardzo wyrazisty, pełen pasji i empatii - mówi Sandra Matecka, dyrektor marketingu marki Florina.
Autorem kampanii jest agencja reklamowa PZL. Za reklamę BTL odpowiada dział marketingu marki Florina. Mateusza Gesslera reprezentuje na wyłączność agencja Patryk Wolski Management.