Reklama 2008-05-27
0

Mateusz Borek i Castrol na Euro 2008

Trwa kampania reklamowa Castrol związana z UEFA Euro 2008. Reklamy w niestandardowy sposób przedstawiają piłkarskie fakty.

Tajniki piłki nożnej w telewizyjnych reklamach firmy Castrol będzie przybliżał Mateusz Borek dziennikarz Polsatu.

Kampania trwać będzie do końca czerwca, do zakończenia UEFA Euro 2008. W jej skład wchodzą spot telewizyjny, billboardy sponsorskie, reklama w prasie i magazynach oraz w internecie.

Zakładana jest także ścisła współpraca z telewizją Polsat, Gazetą Wyborczą oraz portalem Sport.pl.

Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Mind Share.

Autor: kk

Więcej informacji: Castrol, Euro 2008, Mateusz Borek

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas