Reklama 2015-02-18
0

„Masz tyle do odkrycia” w kampanii zabawek Fisher-Price (wideo)

W telewizji, internecie i prasie wystartowała kampania reklamowa zabawek Fisher-Price. Akcja - przygotowana przez firmy Plej, Carat, iProspect i Isobar Polska - przebiega pod hasłem „Masz tyle do odkrycia”.

Kampania zabawek Fisher-Price przekonuje, że pomagają one małym dzieciom odkrywać świat po swojemu i rozwijać się we własnym tempie.

Akcja od 14 lutego jest prowadzona w telewizji (kanały ogólne i tematyczne), internecie (serwisy o tematyce kobiecej i parentingowej, YouTube, Facebook, strony z Google Display Network) oraz prasie (pisma dla rodziców, m.in. „Dziecko”, „Mamo to ja”, „Twój Maluszek”, „Twoje Dziecko”). Potrwa do połowy marca.

Adaptacją hasła, spotu oraz przygotowaniem reklam internetowych i prasowych zajęła się agencja Plej. Za zaplanowanie i realizację działań oraz planowanie i zakup mediów odpowiadają dom mediowy Carat oraz agencje iProspect i Isobar Polska.

Autor: tw

Więcej informacji: Fisher-Price, zabawki

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas