Deweloper nieruchomości komercyjnych Nepi Rockcastle Poland wybrał dom mediowy Mastermind do digitalowej obsługi swoich centrów handlowych
Zakres współpracy obejmuje stworzenie strategii komunikacji cyfrowej dla 12 centrów handlowych, pozycjonowanie, kreowanie i produkcję digitalowych kampanii reklamowych oraz wsparcie transformacji cyfrowej spółki.
Nepi Rockcastle pracuje z Mastermind
Celem współpracy jest m.in. budowanie świadomości marek poszczególnych centrów handlowych oraz ich oferty na lokalnych rynkach, maksymalizacja konwersji pomiędzy kampaniami online i offline, a także inne działania mające na celu rozwój platform komunikacji cyfrowej.
– W Nepi Rockcastle stawiamy na innowacyjne rozwiązania, które dzięki zwiększeniu komfortu i ułatwieniu procesów zakupowych konsumentów wpływają na wzrost ich lojalności wobec lokalnych centrów handlowych. Jednocześnie zależy nam na rozwoju cyfrowych narzędzi komunikacji z najemcami i zarządcami naszych obiektów – stwierdza Dominik Piwek, head of marketing & PR Nepi Rockcastle Polska. – Propozycja, z jaką przyszedł do nas Mastermind jest angażująca i znakomicie wpisuje się w naszą strategię digitalizacji – dodaje.
Nepi Rockcastle jest inwestorem oraz deweloperem nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka posiada jeden z największych portfeli nieruchomości w Rumunii, Polsce oraz na Słowacji. W polskim portfolio znajduje się 12 centrów handlowych, m.in. Bonarka City Center, Galeria Warmińska, Alfa Centrum Bialystok, Aura Centrum.
Niezależny dom mediowy Mastermind jest częścią Grupy AdNext.