Reklama 2023-01-11
0

Marta Tucholska dołącza do agencji Mido jako digital strategist

Marta Tucholska, fot. Marcin Zarębski Marta Tucholska, fot. Marcin Zarębski

Agencja mediowa Mido wzmacnia zespół odpowiedzialny za działania w digitalu. Marta Tucholska obejmie stanowisko digital strategist.

Tucholska będzie nadzorować kampanie mediowe oraz doradzać klientom w działaniach online. W agencji mediowej Mido będzie odpowiedzialna m.in. za współpracę z UNICEF.

Tucholska od 5 lat zajmuje się obszarem digitalu. Pracowała jako specjalista od SEM, paid social, programmatic i audytor kampanii online. Zarządzała też zespołem projektowym i współpracowała z wydawcami.

Doświadczenie zdobywała w agencjach GroupM, Whites i Havas.

Autor: jd

Więcej informacji: Mido, Marta Tucholska

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas