PR 2024-07-17
0

Marta Kołodziejska szefową komunikacji i marketingu Savills Polska

Marta Kołodziejska Marta Kołodziejska

Nową dyrektorką działu zajmującego się komunikacją oraz marketingiem w Savills Polska została Marta Kołodziejska. Objęła stanowisko head of marketing&communication. 

Marta Kołodziejska będzie odpowiedzialna za strategiczne działania w obszarach PR oraz marketingu. Skupi się na wzmocnieniu komunikacji z rynkiem, wsparciu poszczególnych linii biznesowych, a także na rozwoju projektów firmy związanych m.in. z nowymi technologiami.

Kołodziejska ma ponad 17-letnie doświadczenie na rynku nieruchomości komercyjnych. Przed dołączeniem do Savills odpowiadała za działania marketingowe i komunikacyjne w firmie Hillwood jako marketing&communications manager, a wcześniej w firmie Goodman (obecnie GLP) pełniła rolę marketing officer.

Marta Kołodziejska ukończyła studia z zakresu zarządzania i marketingu w Wyższej Szkole Infrastruktury i Zarządzania, a także studia podyplomowe na kierunkach pośrednictwo oraz zarządzanie nieruchomościami na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Poza Martą Kołodziejską nową szefową działu wycen została Karina Szafrańska, a stanowisko dyrektorki w dziale doradztwa inwestycyjnego objęła Małgorzata Lińska-Bator.

Savills to międzynarodowa firma doradcza działająca na rynku nieruchomości.

Autor: jd

Więcej informacji: Savills Polska, Marta Kołodziejska

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas