Reklama 2012-08-03
1

Marcin Kryński: z Leo Burnett do Good

Marcin Kryński dołączył do agencji reklamowej Good (dawniej Brainshop U-boot) należącej do Grupy K2. Wcześniej pracował m.in. w Leo Burnett i Tomati.

W agencji Good Marcin Kryński objął stanowisko interactive solutions directora. To nowa funkcja w firmie. Przypomnijmy, że Good pod tą nazwą działa od początku br., kiedy kierownictwo przejęli w agencji Monika Jabłońska i Krzysztof Iwiński (przeczytaj o tym więcej).

Przez ostatnie pięć lat Kryński pracował w agencji Leo Burnett, pełniąc m.in. funkcję project managera.
 

Autor: tw

Więcej informacji: Good, Marcin Kryński, K2

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas