Marcin Jeziorski objął dodatkową funkcję chief commercial officer w holdingu marketingowo-badawczym Mediacap, którego jest obecnie wiceprezesem.
Jeziorski obok nadzoru nad Grupą S/F, będzie odpowiadał także za nowy obszar związany z szybszą komercjalizacją i rozwojem wszystkich usług oraz generowanie synergii w ramach holdingu.
W nowej roli będzie wspierać zarządy kluczowych segmentów Mediacap w zakresie innowacji usługowych i produktowych oraz partnerstw strategicznych ze szczególnym naciskiem na najistotniejsze obszary wzrostu holdingu: influencer marketing, gaming marketing, video content online oraz ecommerce.
- Marcin jako szef Grupy S/F przez ostatnie 10 lat zbudował silny biznes komunikacyjny, którego wyniki finansowe w dużej mierze sfinansowały nasze wejście w nowe segmenty działalności. Jest też współautorem strategii ekspansji Mediacap w rynek influencer i gaming marketingu. Teraz, kiedy jesteśmy liderem tego rynku, jest kluczowe, aby mógł mocniej wesprzeć holding w dalszym skalowaniu tych usług i produktów. Do tej pory zarząd Mediacap był głównie skupiony na nadzorze właścicielskim i M&A, dzięki nowej roli Marcina będziemy mogli mocniej wesprzeć nasze spółki również na poziomie komercyjnym - komentuje Jacek Olechowski, prezes Mediacap.
![]() |
Mediacap przyjął program motywacyjny dla Marcina Jeziorskiego, wyda do 3,5 mln zł na skup swoich akcji
|
Marcin Jeziorski w Mediacap od prawie 10 lat
Marcin Jeziorski od 2011 związany jest z Mediacap, najpierw jako prezes należącej do holdingu agencji komunikacyjnej Scholz & Friends Warszawa, a od 2015 r. jako CEO Grupy S/F oraz wiceprezes Mediacap. Był zaangażowany m.in. w wejście holdingu w obszar influencer marketingu i gamingu.
Z rynkiem marketingowym związany od blisko 20 lat. Zaczynał pracę w 2002 roku w sieci D’Arcy. Pracował w Saatchi & Saatchi, Team One oraz Y&R/303.
W trzecim kwartale ub.r. Mediacap zanotował spadek skonsolidowanych przychodów sprzedażowych o 10 proc. do 28,78 mln zł oraz wzrost wyniku netto z 216 tys. zł straty do 1,39 mln zł zysku. W pierwszych trzech kwartałach ub.r. przychody LTTM w ujęciu like-for-like zmalały o 11 proc., Grupy S/F - o 18 proc., a IQS - o 24 proc.
Mediacap jest notowany na rynku głównym warszawskiej giełdy. W poniedziałek na koniec sesji za akcję spółki płacono 2 zł, co daje kapitalizację wynoszącą 37,64 mln zł. Większościowym akcjonariuszem spółki jest jej prezes Jacek Olechowski (ma walory stanowiące 52,08 proc. kapitału), natomiast do wiceprezes Edyty Gurazdowskiej należy 7,02 proc. akcji.