Internet 2020-12-21
0

IAB Polska publikuje Mapę Podmiotów Internetowych 2020/2021

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska opublikował najnowszą edycję Mapy Podmiotów Internetowych. Projekt stanowić ma drogowskaz dla firm poszukujących partnerów do współpracy z branży digital.

Celem corocznie aktualizowanego projektu jest stworzenie usystematyzowanego kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym. Przejrzyste uporządkowanie firm w kategoriach i obszarach ułatwia odnalezienie na Mapie poszukiwanego partnera do współpracy, a także obrazuje całą drogę marketingową – od stworzenia kreacji reklamowej, poprzez wykorzystanie odpowiednich narzędzi i zakup powierzchni reklamowej, analizę kampanii, aż po sprzedaż i usługi.

Dziewiąta edycja Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska

- Główną ideą przyświecającą Mapie Podmiotów Internetowych jest maksymalne ułatwienie kontaktu z odpowiednimi firmami branży digital, dlatego wszystkie umieszczone na niej logotypy są klikalne. To wciąż jedyny na taką skalę projekt, który stanowi nie tylko bazę wiedzy o polskim rynku internetowym, ale jest także platformą kontaktową między usługodawcami a usługobiorcami z branży - podkreśla Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Dziewiąta edycja Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska zawiera interaktywne logotypy firm pogrupowane w 54 kategorie w 7 kolejnych obszarach pozwalających znaleźć partnera na każdym etapie projektowania kampanii digitalowej:

•    Kreacja i realizacja

•    Narzędzia

•    Powierzchnie Reklamowe

•    Analizy

•    E-commerce

•    Usługi

•    Reklamodawcy

Łącznie do bieżącej edycji Mapy przystąpiło 207 firm, które zgłosiły ponad 370 logotypów marek działających na polskim rynku.

Autor: jd

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas