Reklama 2009-10-13
0

Mamy Gortata i Małysza reklamują markę Bakuś (wideo)

Pod hasłem "Serek przyszłych mistrzów" rozpoczęła się kampania reklamowa marki Bakuś. W kampanii występują mamy znanych sportowców, m.in. Marcina Gortata i Adama Małysza.

Startująca właśnie kampania reklamowa serka Bakuś jest utrzymana w konwencji retrospektywnej, pokazując dzieciństwo znanych sportowców - Marcina Gortata i Adama Małysza, a w kolejnych odsłonach Otylii Jędrzejczak i Mai Włoszczowskiej - widziane oczami ich matek. Przekaz pod hasłem "Serek przyszłych mistrzów" podkreśla matczyną troskę o dziecko odzwierciedlającą się w zapewnianiu mu wszystkiego potrzebnego do rozwoju. Kampania jest skierowana przede wszystkich do matek małych dzieci.




Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP, TVN, Polsat, Discovery) oraz prasie (Show, Gala, Gaga, Rodzice, Claudia, Kobieta i Życie, M jak Mama, Świat Kobiety). Strategię kampanii - zaplanowanej do końca listopada - i kreację prasową przygotowała agencja So What, kreacją i produkcją spotów telewizyjnych zajęła się agencja Hand Made, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Autor: tw

Więcej informacji: Bakuś

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas