Reklama 2023-05-09
0

"Mam OC, jestem OK" w kampanii UFG

Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny rozpoczął kampanię pod hasłem "Mam OC, jestem OK", w której przypomina o obowiązkowym ubezpieczeniu komunikacyjnym OC.

Właśnie ruszyła kampania edukacyjno-informacyjna Systemu Monitorowania Ubezpieczeń Obowiązkowych (SMUbOb). Hasło kampanii to: „Mam OC, jestem OK”.

W kampanii UFG przypomina o obowiązku posiadania OC posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC ppm.), przytacza ryzyka związane z brakiem ważnego ubezpieczenia, a także informuje o wdrożeniu nowych e-usług. Fundusz kładzie nacisk na ułatwioną komunikację z UFG w sprawach związanych z kontrolą posiadania obowiązkowego OC, a także na możliwość sprawdzenia ważności polisy OC komunikacyjnego przez internet.

Kampania będzie prowadzona w internecie (m.in. animacje, banery internetowe, podcasty, współpraca z influencerem), mediach tradycyjnych (m.in. spoty radiowe, prasa) i na nośnikach zewnętrznych (m.in. reklama w komunikacji miejskiej, plakaty). Działania edukacyjno-informacyjne potrwają do końca sierpnia.

Za kreację, zakup mediów oraz wszystkie działania komunikacyjne odpowiada wyłoniona w postępowaniu konkursowym agencja Bringmore advertising.

 

Autor: bg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas