Spółka Małpka SA wprowadza na rynek nową sieć sklepów convenience Małpka Express. Wizerunek marki stworzyła agencja Ostecx Créative.
Placówki sieci Małpka Express mają łączyć funkcję sklepu spożywczo-monopolowego z ofertą strefy cafe oraz dodatkowymi usługami, w tym pocztowymi (umowa z InPost). Pierwszy sklep został otwarty 17 marca br. w Szczecinie-Warzymicach, a kolejne lokalizacje to m.in. Bytom i Tomaszów Mazowiecki. Plan ekspansji sieci został opracowany zgodnie z rozwojem pasaży Czerwona Torebka. Sklepy z Małpką w logo mają się pojawić również w centrach dużych polskich miast.
Zadaniem agencji Ostecx Créative było opracowanie tożsamości wizualnej marki Małpka Express, w tym zaprojektowanie pełnego systemu materiałów POS dla nowopowstających placówek. Przesłanie marki Małpka Express wyraża hasło „Miło Cię widzieć”, mające podkreślać miłą atmosferę i otwarcie na potrzeby klientów.
Komunikacja została oparta na postaci małpki, która jest personifikacją marki oraz przewodnikiem po ofercie sklepu. Ton i styl kreacji odnosi się też do charakteru placówek handlowych typu convenience, czyli szybkich i wygodnych zakupów.
Agencja Ostecx Créative jest odpowiedzialna za implementację idei kreatywnej na wszystkie wykorzystywane przez markę nośniki, z wyłączeniem kanału on-line.