Aktorka Magdalena Różczka będzie reklamować marki jubilerskiej Savicki. W ramach współpracy zaprojektowała jej autorską kolekcję.
Współpraca Magdaleny Różczki z marką Savicki rozpoczęła się 1 marca na balu charytatywnym „Pokoloruj dzieciom świat” w Warszawie, gdzie aktorka prowadziła licytację zaprojektowanego przez siebie pierścionka z 18 karatowego złota z diamentem. Całkowita suma uzyskana z jego sprzedaży zostanie przekazana Fundacji Rodzin Adopcyjnych.
Wizerunek Różczki został już umieszczony w serwisie internetowym Savicki. Reklamy z nią będą też publikowane w prasie.
W ub.r. Magdalena Różczka wystąpiła w kampaniach reklamowych Play (przeczytaj więcej i obejrzyj spot) oraz mrożonej kawy Jacobs (zobacz szczegóły). Według magazynu „Forbes” wartość marketingowa wizerunku aktorki wyniosła 307 tys. zł, co dało jej 72. miejsce rankingu najcenniejszych gwiazd (zobacz pełne zestawienie).