Prasa 2012-01-25
3

“M jak mieszkanie” do góry, a “Dom & Wnętrze” w dół

Największy wzrost sprzedaży ogółem wśród miesięczników wnętrzarskich w październiku ub.r zanotował magazyn “M jak mieszkanie”. Z kolei najbardziej w dół poszybowała sprzedaż pisma “Dom & Wnętrze”.

Liderem zestawienia pozostały “Cztery Kąty” (Agora SA), które w październiku br. sprzedały się w ilości 109 970 egz., notując wzrost o 0,72 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejsce z trzeciego awansowało „M jak Mieszkanie” (Murator SA), którego sprzedaż ogółem wyniosła 41 849 egz., po wzroście o 19,01 proc. - największym w zestawieniu.

Podium zamyka miesięcznik „Moje Mieszkanie” (także Murator SA) z wynikiem sprzedażowym na poziomie 40 080 egz. (spadek o 2,27 proc.).

Najgorzej w porównaniu z minionym rokiem wypadł znajdujący się na szóstym, ostatnim miejscu magazyn “Dom & Wnętrze” (Edipresse Polska), którego sprzedaż ogółem zmalała aż o 27,78 proc. do 9 854 egz.

Zobacz tabelę


W październiku ub.r. w porównaniu z wrześniem ub.r. najwięcej zyskały “Cztery Kąty” (55,04 proc.), a największy spadek (o 21,05 proc.) odnotowało pismo “Dobre Wnętrze” (Murator).

Zobacz tabelę


 

Autor: PP

Więcej informacji: M jak mieszkanie, Dobre & Wnętrze

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas