Badania 2015-12-10
0

M-commerce w Europie dużo częściej na smartfonach niż tabletach

W większości europejskich państw więcej ruchu w serwisach umożliwiających mobilne zakupy pochodzi ze smartfonów niż tabletów - wynika z badania Twenga.

Badanie Twenga, międzynarodowej wyszukiwarki i porównywarki cen, objęło aktywność w obrębie jej sieci. Okazało się, że w Hiszpanii 3/4 ruchu w serwisach m-commerce pochodzi ze smartfonów. Zbliżone wskaźniki odnotowano także w Polsce (72 proc.), Włoszech (71 proc.) i Wielkiej Brytanii (70 proc.).

Smartfony przeważają także w Niemczech (56 proc.) i Francji (54 proc.). Wyjątkiem jest Holandia, gdzie 59-proc. udział mają tablety.

Jeśli chodzi o udział urządzeń mobilnych w ruchu na stronach e-commerce, liderem są Brytyjczycy (31,1 proc), przed Niemcami (29,7 proc.) i Hiszpanią (29,1 proc.). Na ostatnim miejscu pod tym względem jest Polska, z wynikiem na poziomie tylko 8,3 proc.

Autor: km

Więcej informacji: m-commerce, mobilne zakupy, e-commerce

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas