Telewizja 2009-03-04
0

Luty 2009: TVN24 liderem, rośnie oglądalność Disney Channel i Polsat News

W lutym 2009 roku telewizja TVN24 była zdecydowanym liderem stacji tematycznych. Który kanał muzyczny, dla dzieci oraz sportowy widzowie wybierali najchętniej? Zapraszamy do zapoznania się z rankingiem top 40 stacji tematycznych w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.

Liderem kanałów tematycznych w lutym 2009 roku była telewizja TVN24 - wynika z najnowszych danych TNS OBOP przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu z 2008 rokiem TVN24 zanotowała wzrost udziału w rynku o 0,23 punktu proc. do poziomu 3,17 proc.. Drugi kanał w rankingu - Disney Channel - zyskał 0,26 punktu proc. (0,98 proc.), awansując jednocześnie na pozycję lidera kanałów dziecięcych (tuż za nim Mini Mini i Jetix).

Na trzecim miejscu znalazł się AXN , który zanotował wzrost o 0,15 punktu proc.

Wśród stacji muzycznych widzowie najchętniej wybierali Vivę Polska (za nią 4 fun TV i MTV) a sportowych Eurosport (0,69 proc. udziału w rynku - 0,67 proc. przed rokiem).

Zobacz tabelę


W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych, pozycję lidera utrzymała telewizja TVN24 mimo mniejszego udziału w rynku.
Zobacz tabelę

W grupie 16-49 (miasta) zdecydowanym liderem TVN24.

Zobacz tabelę
t
t

Autor: masz

Więcej informacji: Disney Channel, TVN24, kanały tematyczne

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas