Reklama 2018-08-22
2

Łukasz Kotliński: z Mind do Isobar Group Poland

Łukasz Kotliński Łukasz Kotliński

Do zespołu agencji Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) dołączył Łukasz Kotliński, obejmując stanowisko deputy creative directora.

Kotliński będzie współpracował z Joanną Biernacką, creative directorem Isobar Poland Group. Ostatnio pełnił funkcję creative directora w agencji Mind, w której zakończył półtoraroczny kontrakt.

Wcześniej był m.in. senior art directorem w agencjach Lvov i McCann Worldgroup. Pracował też w agencji JWT jako senior art dirtector, był dyrektorem kreatywnym w Kino Polska – kanału, którego jest współtwórcą  i art directorem w agencji FCB.

Ma blisko 20 lat doświadczenia w branży reklamowej. Współpracował między innymi z takimi firmami jak: Coca-Cola, Kraft, Unilever, L’oreal, Nestle, Maspex, PKO BP, SAB Miller, Grupa Żywiec, Agora SA. Był członkiem jury festiwali reklamowych oraz filmowych.

Autor: bg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter