Reklama 2018-07-30
0

„Owoc ma moc!” w kampanii nowych smaków wódki Lubelska

Stock Polska wprowadził do oferty wódki smakowej Lubelska dwa nowe warianty smakowe: Gruszkówkę oraz Jeżynówkę. Za działania komunikacyjne, cały koncept strategiczny i kreatywny odpowiada agencja Schulz brand friendly.

- Dbamy o różnorodność wariantów smakowych naszych produktów, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagających i otwartych na eksperymenty klientów. Dzięki temu w kategorii alkoholi smakowych jesteśmy w czołówce w percepcji młodych konsumentów – komentuje Karolina Wróblewska, senior brand manager, Stock Polska.

Lubelska oferowała do tej pory siedem smaków: cytrynowy, porzeczkowy, wiśniowy, żurawinowy, grejpfrutowy, pomarańczowy, ananasowy. Teraz ofertę marki wzbogacono o dwa nowe warianty: gruszkowy oraz jeżynowy. Wraz z nowymi smakami zmienione zostało hasło przewodnie marki i zaprojektowana dedykowana kampania.

- Siła tkwi w prostocie! Postawiliśmy na nią zarówno w krótkim, zapamiętywalnym haśle „Owoc ma moc”, jak i ascetycznej grafice. Bazuje ona na dwóch najgorętszych trendach tego sezonu: śmiałej zabawie typografią oraz wykorzystaniu ilustracji wektorowej połączonej ze zdjęciami apetycznych owoców. Dzięki tym rozwiązaniom kreacje przypominają plakaty, które prezentują się nowocześnie i świeżo - szczególnie w tej kategorii produktowej - wyjaśnia Wojciech Papuziński, creative group head z Schulz brand friendly.

Działania w ramach kampanii prowadzone będą na eventach oraz w punktach sprzedaży, m.in. za pomocą materiałów POS.

Agencja Schulz brand friendly przygotowała cały koncept kreatywny kampanii. Będzie zajmować się również komunikacją wódka Lubelska w internecie.

Autor: bg

Więcej informacji: Stock Polska, wódka, Lubelska

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas