Reklama 2010-11-22
0

Loteria telewizyjna i składanka muzyczna w kampanii Volvo V60

W styczniu ruszy kampania reklamowa samochodu Volvo V60. Akcja będzie przebiegać pod hasłem „Otwórz się na przygodę z nowym Volvo V60”.

Kampania Volvo V60 obejmie najważniejsze media. W telewizji oprócz standardowych spotów reklamowych będzie prowadzona, we współpracy z TVP, specjalna loteria.

W ramach działań w internecie uruchomione zostaną m.in. osobna sekcja w serwisie onet.biznes.pl oraz kanał na YouTubie. Natomiast do prenumerat topowych magazynów lifestylowych dołączona zostanie bezpłatnie kompilacja muzyczna. Płytę z tą muzyką otrzymają także osoby, które kupią Volvo V60 lub jego bliźniaczą wersję S60.

Autor: tw

Więcej informacji: Volvo V60

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas