Reklama 2020-03-17
2

„Łomża. Znani z piwa” - plan filmowy w kampanii piwa Łomża (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa piwa Łomża (produkowanego przez Van Pur) pod hasłem „Łomża. Znani z piwa”. Akcję producent przygotował wspólnie z firmami reklamowymi MullenLowe Warsaw, MediaCom Warszawa i InVitro.

Spot z kampanii pokazuje, jak w Łomży kręcony jest efektowny film akcji, z zombie i napadem na bank. Przy czym na dwójce mężczyzn zupełnie nie robi to wrażenia, idą do ogródka pubowego, żeby ze znajomymi napić się piwa Łomża.

- Nawet gdyby Łomża była światową stolicą kina, to i tak bylibyśmy znani z tego, co robimy najlepiej. Łomża. Znani z piwa - komentuje to lektor.

Przez ostatnie dwa lata komunikacja piwa Łomża była oparta na reklamach pokazujących rozwinięcie hasła „Kto powiedział, że”.

 

W pierwszy etapie kampania reklamowa będzie obejmowała telewizję (stacje główne i tematyczne), internet (spoty, reklamy display, aktywności w social media), prasę oraz punkty sprzedaży (materiały POS).

Za kreację kampanii i działania w internecie odpowiada agencja MullenLowe Warsaw, za przygotowanie materiałów POS - agencja InVitro z Rzeszowa, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.

Autor: tw

Więcej informacji: Łomża, piwo, Van Pur

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas