Reklama 2015-07-09
0

Logitech z nowym logo w wielu wersjach stawia na design

Produkująca sprzęt komputerowy firma Logitech ogłosiła zmianę swojej identyfikacji wizualnej obejmującą m.in. nowe logo w kilku wariantach. Ma to odzwierciedlać szersze portfolio produktów koncernu.

W nowym logo Logitechu nazwa firmy jest zapisana inaczej niż w poprzednim, z charakterystyczną pisownią litery „g”. Ponadto znak funkcjonuje w różnych wersjach kolorystycznych, a także w skróconej postaci Logi, która ma pojawić się w najbliższym czasie na wybranych produktach firmy.

Celami rebrandingu jest podkreślenie szerszej oferty produktowej Logitechu oraz większego nacisku położonego na design. - Wymyśliliśmy Logitech na nowo, tworząc produkty, które łączą zaawansowaną technologię i ciekawe wzornictwo - opisuje Izabela Sulima, regional marketing manager firmy w Europie Środkowo-Wschodniej. - Nasze podejście do projektowania wychodzi poza tradycyjne granice: dla nas desing to połączenie zaawansowanej technologii ze strategią biznesową i opiniami klientów. Produkty Logitech przeszły już długą drogę, a teraz nadszedł czas, aby zmieniła się również marka - dodaje.

Przy opracowaniu nowej identyfikacji wizualnej Logitech współpracował z agencją Design Studios.

Autor: tw

Więcej informacji: Logitech, rebranding

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas