Reklama 2008-09-14
0

Locomotiva przygotuje kampanię ZPORR

Agencja Reklamowa Locomotiva, na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, zrealizuje kampanię informacyjno-promocyjną prezentującą dorobek Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego.

Kampania ZPORR trwać będzie od 13 października do 30 listopada, a zlecenie obejmuje przygotowanie i emisję trzech spotów reklamowych w telewizji publicznej (TVP1, TVP2 i TVP Info) oraz 19 spotów radiowych do emisji w stacjach regionalnych Polskiego Radia (Audytorium 17) i dwóch ogólnopolskich rozgłośniach radiowych (Radio Zet i Program 1 PR).

Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Media Concept. Budżet kampanii wynosi 2,5 mln złotych.

Autor: pr

Więcej informacji: Locomotiva, ZPORR

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas