Reklama 2009-09-30
0

Link4: dwa miesiące gratis (wideo)

W telewizji i internecie rusza kampania reklamowa Link4. Akcja wspiera jesienną promocję "2 miesiące gratis".

Startująca właśnie kampania Link4 reklamuje ofertę "2 miesiące gratis", w ramach której przy zakupie ubezpieczenia OC i OC+AC otrzymuje się gratis 2 miesiące uwzględnione w cenie całorocznej składki za polisę. Kreacja przekazu jest utrzymana w stylu znanym z poprzednich reklam ubezpieczyciela: białe tło, wyraziste pomarańczowe elementy, przyjemna muzyka oraz ciepły głos lektora.




Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP, TVN, Polsat i kanały tematyczne) oraz internecie (m.in. Wirtualna Polska, Onet, Interia i o2).

Kreację kampanii - zaplanowanej na trzy tygodnie - przygotowała agencja reklamowa Change Communication, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.


Metryczka:
cel kampanii: Wsparcie promocji "12 za 10"
klient: Link4 T.U.
przedstawiciel klienta: Artur Więckowski, Katarzyna Tomaszewska
przedstawiciel agencji: Karina Komorowska (Account Director), Basia Gajewska (Account Supervisor), Dominika Gowik (Account Executive)
dyrektor kreatywny: Jakub Korolczuk, Ryszard Sroka
dyrektor artystyczny: Rafał Ryś
copywriter: Krzysztof Nienałtowski.

Autor: tw

Więcej informacji: Link4

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas