Linie lotnicze Ryanair Sun ogłosiły, że jesienią 2019 roku zmienią nazwę na Buzz. Samoloty tego przewoźnika zyskają także nowe logo - będzie nim pszczoła, która ma symbolizować „młodość, energię i zapał”.
Juliusz Komorek, przewodniczący rady nadzorczej Buzz, poinformował, że samoloty z nowym logo - pszczołą pojawią się jesienią tego roku w Polsce.
Natomiast Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz ocenia, że Ryanair Sun ma za sobą bardzo udany rok operacyjny.
- Ryanair Sun latem 2018 roku rozpoczął loty czarterowe dla największych biur podróży w Polsce. W tym celu linia wykorzystywała pięć samolotów typu Boeing 737-800. Od sezonu zima 2018/2019, wykonujemy również połączenia regularne w formule wet-lease dla Ryanaira - powiedział obecny na konferencji Kaczmarzyk.
- Nasze samoloty zyskają nowy, wyjątkowy branding. Buzz będzie realizował loty czarterowe oraz połączenia regularne dla Ryanair. W tym roku flota linii będzie liczyła 25 samolotów - podał.
Dodał, że celem firmy jest oferowanie usług zarówno pasażerom indywidualnym, jak i touroperatorom.
Spółka otrzymała polski certyfikat przewoźnika lotniczego na początku 2018 roku, a latem 2018 roku rozpoczęła loty czarterowe dla największych biur podróży w Polsce. Obecnie linia dysponuje flotą 17 samolotów, latem ta liczba ma wzrosnąć do 25.