Internet 2011-11-07
1

„Licz na fachowców!” w kampanii Oferia.pl (wideo)

Pod hasłem „Licz na fachowców!” trwa kampania promująca portal Oferia.pl z Grupy Allegro. Akcję - obejmującą radio i internet - przygotowała agencja Gong.

Najważniejszym elementem kampanii Oferii jest sekcja konkursowa udostępniona w tym serwisie. Znajduje się tam filmik z udziałem Michała Rolnickiego (znanego m.in. z seriali „Teraz albo nigdy”, „Prosto w serce” i „Hotel 52”) oparty na koncepcji „ukrytego pomocnika” znanej już z wideo-poradników zamieszczanych na Oferia.pl. Zadaniem uczestników konkursu jest policzenie fachowców występujących w filmie i odpowiedź na pytanie otwarte dotyczące zlecania w tym serwisie.

>>> Serwisy Allegro: Ceneo i Oferia w górę, Bankier w dół

- Rozwijamy w ten sposób wizerunek Oferia.pl jako uniwersalnego sposobu na uporanie się z remontami, naprawami, pracami domowymi - opisuje Monika Wypart, specjalista ds. rozwoju serwisu. - Postanowiliśmy w humorystyczny sposób skontrastować podziw otaczający zaradnego bohatera kampanii z prawdziwym, ukrytym autorem jego sukcesu, czyli fachowcem z Oferia.pl - dodaje.

Konkurs - zaplanowany do końca listopada - wspierają reklamy wizerunkowe Oferii w serwisach internetowych i stacjach radiowych. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Gong.

Autor: tw

Więcej informacji: Oferia.pl, Allegro, Grupa Allegro

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas