Reklama 2009-11-05
0

Liberty Direct: Sprawdzone ubezpieczenie w lepszej cenie (wideo)

W telewizji rusza kampania reklamująca nowe taryfy ubezpieczeń komunikacyjnych OC i AC w Liberty Direct. Firma przygotowała tę akcję we współpracy z EasyHell i MPG.

Rozpoczynająca się właśnie w telewizji kampania reklamowa Liberty Direct opiera się na dwóch spotach, w których kierowcy opisują, ile zaoszczędzili dzięki skorzystaniu z nowych taryf ubezpieczeń komunikacyjnych tej firmy. Przekaz wykorzystujący charakterystyczny dla Liberty Direct wizerunek Statuy Wolności podkreśla, że w nowej ofercie można przenieść zniżki z OC na AC, a przy wykupywaniu polisy przez internet otrzymuje się 5-procentową zniżkę.




Akcja jest prowadzona w TVP, TVN, Polsacie i wybranych kanałach tematycznych. Kreację kampanii firma Liberty Direct przygotowała we współpracy z domem produkcyjnym EasyHell, natomiast zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MPG.

Autor: tw

Więcej informacji: Liberty Direct

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter