Reklama 2013-04-03
0

Liberty Direct reklamuje się jako najlepszy ubezpieczyciel direct (wideo)

W swojej nowej kampanii reklamowej Liberty Direct podkreśla, że w rankingu „Dziennika Ubezpieczeniowego” zajął pierwsze miejsce wśród ubezpieczycieli komunikacyjnych działających w modelu direct.

- W najnowszej kampanii odchodzimy od przekazu cenowego na rzecz podkreślenia wysokiej jakości naszych usług. Chcemy w ten sposób zachęcić do zakupu szerokiej gamy ubezpieczeń dobrowolnych oferowanych przez naszą firmę - opisuje Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct.

Przywoływany w reklamie ranking „Dziennika Ubezpieczeniowego” jest oparty na względnej liczbie skarg kierowanych na danego ubezpieczyciela w stosunku do średniej rynkowej wynoszącej 100 proc.

Spot jest emitowany w kanałach ogólnopolskich (TVN, TVP1, TVP2, Polsat) i tematycznych.

Reklamę przygotował Liberty Direct (przy produkcji współpracując z EasyHell Productions), a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

Autor: tw

Więcej informacji: Liberty Direct

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas