Internet 2009-06-30
0

Leo Burnett i G7 z ARC Warszawa

Agencja interaktywna ARC Warszawa łączy się ze strukturami agencji reklamowych Leo Burnett i G7. Razem będą obsługiwać wspólnych klientów.

W ramach konsolidacji zespoły agencji interaktywnej ARC Warszawa obsługujące takich klientów jak Procter&Gamble, Fiat i PZU będą pracować wspólnie z teamami działającymi dla tych firm w agencji reklamowej Leo Burnett, a zespół ARC zajmujący się Erą Biznes dołączy do teamu agencji G7 obsługującego tę markę.

- Środek ciężkości w obszarze pełnej komunikacji marketingowej będzie w najbliższych latach przesuwał się w kierunku nowych mediów, dlatego ekspertyza w obszarze marketingu interaktywnego staje się integralną częścią kompetencji agencji - uzasadnia te zmiany Marcin Barcz, dyrektor zarządzający Leo Burnett Warszawa. - Rozszerzenie obsługi to kolejny krok w kierunku wzmocnienia kompetencji G7 w obszarze komunikacji 360 - dodaje Jarosław Śmigiel, dyrektor zarządzający G7.

W ramach konsolidacji w ARC Warszawa zlikwidowane zostały stanowiska dyrektora zarządzającego, które zajmował Tomasz Kłaczkow oraz szefa strategii, zajmowanego przez Magdalenę Mazurkiewicz. Z zespołu agencji, liczącego ponad 20 osób, odchodzą jeszcze dwie.

Autor: tw

Więcej informacji: ARC Warszawa, G7, Leo Burnett

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas