Reklama 2021-08-04
0

Lay’s kampanią zachęca do dzielenia się uśmiechami (wideo)

Marka chipsów Lay's (FritoLay/PepsiCo) rusza z kolejną odsłoną kampanii Smiles, która pojawi się na 33 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Za przygotowanie kampanii i regionalnych toolkitów odpowiada VMLY&R Poland.

Opakowania przekąsek z nadrukiem uśmiechów będę zachęcać konsumentów do przekazywania dobrej energii tym, którzy potrzebują jej najbardziej i pomogą wspierać lokalne organizacje charytatywne

Kampania równolegle ruszyła na 33 rynkach Europy, m.in. w Polsce, Rosji, na Ukrainie.

 

 

Nowa odsłona marki Lay’s promuje działalność charytatywną i niesienie pomocy tym, którzy potrzebują jej najbardziej. Wystarczy kupić opakowanie chipsów Lay’s, a część zysków ze sprzedaży każdej z paczek wesprze działania lokalnych fundacji charytatywnych.

- Nowa kampania Smiles nie tylko zachęca ludzi to uśmiechania się, ale także pokazuje moc uśmiechu i udowadnia, że może on nieść realną pomoc innym - mówi  Zlata Ruzhenskaya, senior marketing manager, Potato Chips, EER, PepsiCo.

W ramach aktywacji marka przedstawi także filtr AR na Instagramie, który umożliwi przeniesienie prawdziwych uśmiechów użytkowników na wirtualne paczki Lay's i dzielenie się nimi na platformach social media.

Za strategię, ideę kreatywną, a także przygotowanie regionalnych toolkitów, obejmujących KV, TVC, POS, OOH oraz assety digital, a także development filtra AR na Instagramie odpowiada VMLY&R Poland. Adaptacją kampanii na polskim rynku zajęła się Przestrzeń.

 


 

Autor: bg

Więcej informacji: Lay's, PepsiCo, VML Y&R, uśmiech, opakowania, Instagram

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas