Reklama 2011-05-30
0

Lato w sklepach Decathlon (wideo)

Decathlon wystartował z nową promocją swojej oferty. Dla kampanii "Lato", która potrwa do 26 czerwca, media zakupił i zaplanował dom mediowy PanMedia Western. Kreację stworzyła agencja Garmont.

Akcja ma zachęcić klientów do uprawiania sportu oraz do czynnego spędzania wolnego czasu w lecie, w czym pomóc ma sprzęt i akcesoria z Decathlonu. Kampania skierowana jest do osób, które planują wyjazdy wakacyjne lub spędzają aktywnie czas w miejscu zamieszkania.

W ramach kampanii sieć sportowych sklepów prezentuje możliwości uprawiania sportów takich jak bieganie, chodzenie, pływanie, sporty zespołowe, tenis, jazda konna, wędkarstwo, rowery, rolki i fitness.

Reklamy znajdą się w telewizji (TVN, Polsat, stacjach tematycznych - At Media, Discovery , tematyczne stacje TVN-u i Polsatu), radio (m.in. RMF FM, RMF Maxxx), internecie oraz na outdoorze.
 



Media zakupił i zaplanował dom mediowy PanMedia Western. Kreację stworzyła agencja reklamowa Garmont.

Autor: km

Więcej informacji: Decathlon

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas