Reklama 2013-05-24
1

Łaciate reklamowane jako „dobrze chronione przed światłem” (wideo)

W telewizji, internecie i na outdoorze startuje nowa kampania reklamowa mleka Łaciate (Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol”). Akcję przygotowały firmy Publicis, Pirania Film, Human Ark i MEC.
 

W nowej reklamie Łaciatego charakterystyczna dla tej marki krowa zakrywa wymiona kapeluszem zabranym strachowi na wróble. Ma to podkreślać, że promowane mleko jest w opakowaniach odpowiednio chronione przez światłem, dzięki czemu zachowuje swoje wartości odżywcze.

W poprzedniej reklamie Łaciatego krowy w różnych pozycjach ćwiczyły jogę, co miało odzwierciedlać, że nowe kartony tego mleka mają dwustopniowe zamknięcie pozwalające przechowywać je w dowolnym ułożeniu (przeczytaj więcej i zobacz spot).

Obecna kampania rozpoczęła się właśnie w telewizji (m.in. TVP, TVN i Polsat) oraz internecie, a od początku czerwca będzie też prowadzona na outdoorze. Kreację reklam przygotowała agencja Publicis, produkcją spotu - wyreżyserowanego przez Kamila Polaka - zajął się dom produkcyjny Pirania Film, a postprodukcją - studio Human Ark. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Autor: tw

Więcej informacji: Łaciate, mleko Łaciate, Mlekpol

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas