PR 2016-01-27
1

Kuźnia PR zaczęła obsługę Sarantis Polska i Jana Niezbędnego

Agencja Kuźnia PR rozpoczęła działania wizerunkowe oraz media relations dla firmy Sarantis Polska, właściciela marki Jan Niezbędny.

Firma zdecydowała się na współpracę z agencją w związku z rozwojem marki Jan Niezbędny: planami marketingowymi, wprowadzeniem nowych kategorii oraz rozszerzeniem asortymentu.

Agencja jest odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie strategii public relations, a także wizerunkowe wsparcie realizowanych przez markę projektów cyklicznych, eventy, relacje z mediami.

Kuźnia PR została wybrana przez Sarantis Polska w przetargu - liczby i nazw pozostałych jego uczestników nie ujawniono. Współpraca agencji z firmą ma charakter stały.

Autor: bg

Więcej informacji: Kuźnia PR, Sarantis Polska, Jan Niezbędny

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas