Telewizja 2014-09-22
4

„Kuchenne rewolucje” ogląda 2,1 mln widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

Magda Gessler Magda Gessler

Dziesiąty sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 2,1 mln widzów, o 200 tys. mniej niż rok wcześniej. Cały czas jednak reality-show daje stacji TVN drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym i pierwsze w grupie komercyjnej.

„Kuchenne rewolucje 10” w TVN oglądać obecnie można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od  4 września br. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii programu śledziło średnio 2,1 mln osób. Przełożyło się to na 15,10 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 19,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek 10. edycji programu Magdy Gessler, który obejrzało 2,3 mln osób. Najmniej widzów (1,9 mln) śledziło zaś trzeci odcinek, ale trzeba dodać, że konkurował on z meczem Polska-Rosja, który w kodowanym kanale Polsat Volleyball 1 zgromadził aż 1,8 mln widzów (więcej na ten temat).

Zobacz tabelę


Emitowane w analogicznym okresie ub.r. trzy pierwsze odcinki ósmej serii “Kuchennych rewolucji” gromadziły więcej widzów, bo 2,32 mln osób. Dało to stacji odpowiednio 18,07 proc. i 22,38 proc. udziału (dowiedz się więcej).

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” jest wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 16,80 proc. udziału. Za TVN plasują się: Polsat („Przyjaciółki”, „Na krawędzi”; 10,88 proc.) oraz TVP2 (filmy fabularne; 9,69 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej TVN jest liderem, druga lokata należy do TVP2, a trzecia do Polsatu.

Zobacz tabelę

Autor: mk

Więcej informacji: Kuchenne rewolucje, TVN, Magda Gessler

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (4) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter