KFC wystartowało w telewizji i internecie z wizerunkową kampanią reklamową. Akcja podkreśla świeżość i wysoką jakość dań serwowanych w tej sieci restauracji.
Rozpoczęta 20 lutego telewizyjno-internetowa kampania reklamowa KFC ma budować wizerunek tej marki jako godnej zaufania wśród osób w wieku 19-29 lat. W 15- i 30-sekundowym spocie kucharka pracująca w restauracji tej sieci przekonuje, że serwowane w niej kurczaki nie były mrożone. - Chcemy, żeby nasi klienci nie tylko cenili smak potraw KFC, ale również mieli świadomość jak wielką wagę przywiązujemy do ich świeżości i jakości - uzasadnia kreację kampanii Anna Bednarska, brand manager tej sieci. - Wiele osób sądzi też, że lokale gastronomicznych szybkiej obsługi nie korzystają z usług kucharzy, tymczasem w każdej restauracji KFC pracuje taka osoba - dodaje. Jednocześnie w internecie uruchomiono serwis www.fresh.kfc.pl, w którym można wziąć udział w zabawie, poznać przy okazji tajniki przyrządzania świeżych kurczaków w KFC.