Reklama 2008-06-02
0

Kubuś wprowadza na rynek nowy smak

Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek nowego Kubusia o smaku bananowo-cytrynowym w limitowanej wersji.

Kampania startuje na początku czerwca i będzie miała miejsce w telewizji.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

kubus

Przedstawiciele klienta: Adam Mikołajczyk
Przedstawiciele agencji: Małgorzata Tereszczenko, Anna Ząbkiewicz, Bolesław Michalski
Dyrektor kreatywny: Agnieszka Niska
Dyrektor artystyczny: Jolanta Gorczyńska, Ryszard Szozda
Copywriter: Michal Łągiewka.

Autor: pr

Więcej informacji: Kubuś, Saatchi & Saatchi

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas