Telewizja 2009-03-19
0

Kuba Wojewódzki z niższą widownią niż rok temu

Szósta edycja show Kuby Wojewódzkiego ma po trzech odcinkach mniej widzów niż nadawana wiosną ub.r. czwarta seria tego programu. W paśmie emisji talk-show TVN ustępuje pod względem oglądalności jednak tylko Polsatowi.

Średnia oglądalność trzech pierwszych wydań szóstej edycji "Kuby Wojewódzkiego" wyniosła 1,67 mln osób przy udziale w rynku na poziomie 18,59 proc. w grupie 4+ i 19,87 proc. w 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Program radzi sobie słabiej niż ubiegłej wiosny, gdy po trzech odcinkach miał 2 mln widzów, a jego udział wynosił odpowiednio 24,13 proc. i 25,27 proc.

W paśmie nadawania show Wojewódzkiego (wtorki 22.30 - 23.30) TVN znajduje się na drugim miejscu pod względem osiąganego udziału w rynku. Kanał ustępuje jedynie Polsatowi nadającemu w tym czasie serial "CSI: Kryminalne zagadki Miami", który daje stacji 24,11 proc. udziału. Za TVN-em plasują się TVP 2 (13,85 proc.; gł. "Express Reporterów" i filmy fabularne) i TVP 1 (8,99 proc.; gł. filmy). Również w grupie komercyjnej TVN zajmuje pozycję wicelidera. Tam udział Polsatu jest wyższy, a kanałów TVP - niższy.

Z danych telemetrycznych wynika, że program Kuby Wojewódzkiego oglądają najchętniej kobiety, widzowie w wieku od 25 do 44 lat i powyżej 50. roku życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.

Widownia "Kuby Wojewódzkiego" odcinek po odcinku

Zobacz tabelę

Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu

Zobacz tabelę

Profil widowni "Kuby Wojewódzkiego"

Zobacz tabelę

Autor: pp

Więcej informacji: Kuba Wojewódzki

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas