Kuba Wojewódzki został twarzą świątecznej kampanii reklamowej oranżady Hellena. Za przygotowanie akcji odpowiadają agencja Brandman, dom produkcyjny In Vitro, Universal McCann oraz Kolterman Media Communications.
Napój Hellena (Colian) w nowej kampanii bożonarodzeniowej reklamowany jest jako „autentycznie najlepszy na Święta”. Claim stanowi kolejną odsłonę platformy komunikacyjnej „Autentycznie NAJ” i hasła „Cudze chwalicie, swego nie znacie”, promującej nowoczesny patriotyzm ekonomiczny. Akcję zainaugurowano w zeszłym roku, jej twarzą został Kuba Wojewódzki. Działania zaplanowano do 26 grudnia.
Głównymi bohaterami spotu są święty Mikołaj oraz ponownie Kuba Wojewódzki. Reklama utrzymana jest w humorystycznej konwencji oraz w autoironiczny sposób przedstawia gwiazdę kampanii, która zmaga się z Mikołajem i jego towarzyszami.
Spot emitowany jest w TVP, TVN, na Polsacie i w stacjach tematycznych. Dodatkowo komunikacja prowadzona jest w internecie (Facebook, YouTube). Postać Mikołaja oraz pociąg z lokomotywą są eksponowane na opakowaniach napoju o pojemności 1,25 l. W sklepach reklamy produktu pojawiły się na materiałach POS - folderach, plakatach i wobblerach.
Za kreację spotu odpowiedzialna jest krakowska agencja Brandman, a za jego produkcję - dom produkcyjny In Vitro. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.
Kuba Wojewódzki wystąpił już w kilku kampaniach Helleny – w kwietniu tego roku promował konkurs konsumencki „Wygraj wakacje z oranżadą”, a w maju wystąpił w cyklu spotów obok Krystyny Czubówny i Tomasza Zimocha