Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 1,08 mln osób, o 60 tys. mniej niż zeszłoroczną edycję. TVN w czasie emisji programu przegrywa z TVP2 w całym rynku, ale pozostaje liderem w grupie komercyjnej.
Premierowe odcinki 19. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.30, począwszy od 1 września br. Trzy pierwsze z nich obejrzało średnio 1,08 mln osób, co zapewniło stacji 12,69 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 15,64 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 1,16 mln widzów. Wyemitowany został on 8 września br., a gościli w nim Sarsa oraz Pascal Brodnicki.
Widownia „Kuby Wojewódzkiego” odcinek po odcinku
Zobacz tabelęW porównaniu z emitowaną rok temu 17. serią „Kuba Wojewódzki” stracił 60 tys. widzów, ale wzrósł udział produkcji w grupie komercyjnej - docelowej dla stacji komercyjnych. Trzy pierwsze odcinki programu pokazane rok temu oglądało średnio 1,14 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy odpowiednio 12,74 proc. oraz 14,53 proc. (więcej na ten temat).
Telewizja
|
Polsat na czele, TVP1 i TVN zyskują. „M jak miłość” miało więcej widzów niż mecz Polska-Gibraltar
|
TVN w paśmie nadawania programu Kuby Wojewódzkiego jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne, co przekłada się na 13,21 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (seriale „Skazane” i „Bez litości”; 5,64 proc.), a czwarta - TVP1 (serial „Generał bandytów”; 4,80 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest liderem, a dalej plasują się: Dwójka, Polsat i Jedynka.
Oglądalność talk-show na tle konkurencji
Zobacz tabelęZ danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVN w rynku wyniósł 9,83 proc.