Nadawana w TVN trzecia seria talk show 'Kuba Wojewódzki' osiąga największą widownię w porze swojej emisji spośród wszystkich stacji telewizyjnych. Program stracił jednak milion widzów w porównaniu z poprzednią jesienną edycją.
Średnia oglądalność pięciu pierwszych odcinków trzeciej serii "Kuby Wojewódzkiego" w TVN wyniosła 2,65 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 22,97 proc. (w grupie 4+) i 23,66 proc. (w 16-49) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Rok temu, pięć pierwszych odcinków talk show, oglądało o milion widzów więcej - 3,56 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 28,69 proc. i 29,8 proc. Warto podkreślić jednak, że wtedy program rozpoczął się dopiero w niedzielę 24 września, w tym roku wystartował już 9 września.
Zobacz tabelę
Podczas emisji "Kuby Wojewódzkiego" liderem rynku była stacja TVN. Na drugim miejscu uplasowała się TVP1, emitująca wtedy m.in. "Przebojową noc" i filmy fabularne, które obejrzało średnio 2,4 mln osób. Dalej znalazły się: TVP2 (gł. filmy; 2,37 mln) i Polsat ("Gotowe na wszystko"; 1,35 mln)
Zobacz tabelę
Program Kuby Wojewódzkiego oglądają głównie kobiety, widzowie w
wieku od 30 do 59 lat, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem
średnim i wyższym.