Telewizja 2012-03-22
24

“Kuba Wojewódzki” na fali: zyskał widzów i lideruje

Dwunasty sezon programu „Kuba Wojewódzki” gromadzi więcej widzów niż emitowana rok wcześniej dziesiąta edycja talk-show. Program niezmiennie zapewnia stacji TVN pozycję lidera rynku telewizyjnego.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach wiosennej serii program Kuby Wojewódzkiego ma średnio 1,76 mln widzów, co przekłada się na 20,41 proc. udziału w grupie 4+ i 24,78 proc. w grupie 16-49. Talk-show bez zmian nadawany jest we wtorki o 22.30.

Dla porównania, trzy pierwsze odcinki emitowanej w marcu ub.r. dziesiątej edycji programu, śledziło średnio 1,61 mln osób, a udział TVN wynosił odpowiednio 18,39 proc. i 22,28 proc.

>>> Kuba Wojewódzki w najnowszej reklamie Playa

W paśmie nadawania “Kuby Wojewódzkiego” TVN jest liderem zarówno w grupie 4+ jak i w 16-49. Wśród wszystkich widzów drugie miejsce zajmuje TVP2, emitująca wówczas “Magazyn Expressu Reporterów” i film dokumentalny, co przekłada się na 16,17 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (“CSI: Kryminalne Zagadki Nowego Jorku”, filmy fabularne; 14,43 proc.), a czwarta TVP1 (“Kto za to zapłaci?”, filmy; 7,09 proc.). W grupie 16-49 przewaga TVN nad drugim Polsatem jest jeszcze większa.

Talk-show śledzą głównie kobiety (stanowią 64 proc. widowni), widzowie między 25. a 59. rokiem życia, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.



 



Widownia “Kuby Wojewódzkiego” odcinek po odcinku 

Zobacz tabelę


Oglądalność talk-show na tle konkurencji

Zobacz tabelę


Profil widowni programu

Zobacz tabelę

Autor: pp

Więcej informacji: Kuba Wojewódzki

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (24) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas