Telewizja 2008-03-20
0

"Kuba Wojewódzki" ma mniej widzów, ale poprawił wyniki TVN

Zmiana dnia emisji programu Kuby Wojewódzkiego spowodowała spadek oglądalności talk-show i jego udziału w rynku. Jednak program podwyższył widownię TVN-u w nowym paśmie i wygrywa z propozycjami konkurencji.

Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków czwartej serii programu "Kuba Wojewódzki" wyniosła 1,99 mln widzów przy udziale na poziomie 24,13 proc. (w grupie 4+) i 25,27 proc. (w 16-49) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Zobacz tabelę


To mniej niż miały trzy pierwsze wydania talk-show, które zostały pokazane w marcu zeszłego roku. Obejrzało je 3,24 mln osób przy udziale na poziomie 25,55 proc. (w 4+) i 26,63 proc. (w 16-49). Jednak program wtedy nadawany był w inny dzień - w niedzielę około godz. 22.00.

Mimo spadku widowni, nowej edycji "Kuby Wojewódzkiego" udało się podwyższyć oglądalność TVN we wtorkowym paśmie pomiędzy 22.30 a 23.26. Rok temu TVN przyciągał bowiem przed telewizory w tym czasie 1,78 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 19,82 proc. i 15,11 proc. (nadawano wtedy "Teraz My!")

Z danych wynika także, iż to TVN jest liderem rynku telewizyjnego w paśmie nadawania obecnej edycji show Wojewódzkiego. Na drugim miejscu znajduje się Polsat, emitujący o tej porze przede wszystkim filmy fabularne, które ogląda 1,9 mln osób. Dalej plasują się: TVP 2 (1,27 mln; także gł. filmy fabularne) i TVP 1 (820 tys.; m.in. "Misja specjalna", filmy fabularne i dokumentalne).

Zobacz tabelę

Autor: pp

Więcej informacji: Kuba Wojewódzki

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas