Zmiana dnia emisji programu Kuby Wojewódzkiego spowodowała spadek oglądalności talk-show i jego udziału w rynku. Jednak program podwyższył widownię TVN-u w nowym paśmie i wygrywa z propozycjami konkurencji.
Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków czwartej serii programu "Kuba Wojewódzki" wyniosła 1,99 mln widzów przy udziale na poziomie 24,13 proc. (w grupie 4+) i 25,27 proc. (w 16-49) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Zobacz tabelę
To mniej niż miały trzy pierwsze wydania talk-show, które zostały
pokazane w marcu zeszłego roku. Obejrzało je 3,24 mln osób przy
udziale na poziomie 25,55 proc. (w 4+) i 26,63 proc. (w 16-49).
Jednak program wtedy nadawany był w inny dzień - w niedzielę około
godz. 22.00.
Mimo spadku widowni, nowej edycji "Kuby Wojewódzkiego" udało się podwyższyć oglądalność TVN we wtorkowym paśmie pomiędzy 22.30 a 23.26. Rok temu TVN przyciągał bowiem przed telewizory w tym czasie 1,78 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 19,82 proc. i 15,11 proc. (nadawano wtedy "Teraz My!")
Z danych wynika także, iż to TVN jest liderem rynku telewizyjnego w paśmie nadawania obecnej edycji show Wojewódzkiego. Na drugim miejscu znajduje się Polsat, emitujący o tej porze przede wszystkim filmy fabularne, które ogląda 1,9 mln osób. Dalej plasują się: TVP 2 (1,27 mln; także gł. filmy fabularne) i TVP 1 (820 tys.; m.in. "Misja specjalna", filmy fabularne i dokumentalne).
Zobacz tabelę