Telewizja 2008-09-18
0

Kuba Wojewódzki liderem TVN, teraz ma pomóc 'Polityce'

Trzy pierwsze odcinki nowego sezonu talk-show Kuby Wojewódzkiego obejrzało w TVN średnio 1,73 mln osób, zwiększając widownię stacji o blisko pół miliona. Od września dziennikarz pracuje też na poprawę wyników sprzedaży tygodnika 'Polityka', został bowiem jego felietonistą.

Po trzech tygodniach emisji talk-show Kuby Wojewódzkiego ma średnio 22,45 proc. udziału w rynku. TVN, emitująca program, jest liderem rynku. Drugą pozycję w paśmie emisji programu ma Polsat z 16,51 proc. udziału (1,28 mln widzów), trzecią zaś Dwójka, która notuje 15,72 proc. udziału w rynku (1,21 mln).

Przed rokiem w paśmie 22.30 - 23.30 TVN pokazywała serial "Uwaga, faceci!" ("Kuba Wojewódzki" był emitowany w niedziele). Stację oglądało wówczas 1,25 mln przy udziale w rynku wynoszącym 15,64 proc.

Zobacz tabelę


Od połowy września Kuba Wojewódzki poza programem telewizyjnym i radiowym ma własną rubrykę w tygodniku 'Polityka". Został autorem jednostronicowego felietonu pt. "Mea pulpa, czyli kronika popkulturalna Kuby Wojewódzkiego" w dziale Kultura. Dziennikarz ma w sposób ironiczny komentować codzienne życie celebrytów.

- Na co dzień nie zajmujemy się kulturą masową, a przecież to ważny element życia kulturalnego w Polsce, dlatego uznaliśmy, że Kuba Wojewódzki mógłby opisywać tę sferę - tłumaczy nam decyzję Edyta Mietkowska, Koordynator ds. Public Relations tytułu.

Wcześniej showman współpracował z "Przekrojem", gdzie prowadził kolumnę "Bubloteka", będącą formą podsumowania mijającego tygodnia.

Autor: ks

Więcej informacji: Kuba Wojewódzki, Polityka

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas