W okresie od maja do października 2014 roku na pozycji lidera ogólnopolskiego rynku radiowego wśród osób w wieku od 40 do 59 lat uplasowało się RMF FM - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
Pozycja lidera w badanym okresie należała do RMF FM. Stacja ta zanotowała udział w rynku radiowym na poziomie 25,2 proc., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu od maja do października 2014 roku o 0,2 pkt. proc. - wynika z raportu Radio Track Millward Brown przygotowanego na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl
W analizowanym okresie drugie miejsce zajęło Radio ZET, które miało 16,3 proc. udziału (tyle samo, ile rok wcześniej). Na ostatniej lokacie podium znalazła się jeszcze Jedynka (10,9 proc.; do góry o 0,1 pkt. Proc.).
W czołowej piątce znalazły się jeszcze takie stacje, jak: Trójka (9,3 proc.; bez zmian) oraz sieć radiowa Audytorium 17 (5,5 proc.; - 1,0 pkt. proc.).
Słuchalność radia w grupie wiekowej od 40 do 59 lat
Zobacz tabelęPrzypomnijmy, że liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od sierpnia do października 2014 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM (więcej na ten temat). Natomiast wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski (zobacz te dane).