Prasa 2012-04-02
0

Krzysztof Piekarski odszedł z biura reklamy PMPG

Krzysztof Piekarski, dyrektor działu sprzedaży bezpośredniej w biurze reklamy Platformy Mediowej Point Group, z końcem marca br. rozstał się z firmą. To efekt zmian w strukturze jednostki.

Od początku 2012 roku biuro reklamy PMPG, kierowane od grudnia ub.r. przez Rafała Grudowskiego, funkcjonuje w nowej strukturze - nie ma w nim już podziału na dział sprzedaży bezpośredniej oraz dział kluczowych klientów i agencyjny.

- W związku z wprowadzonymi zmianami, zarówno wydawca, jak i dotychczasowy dyrektor działu sprzedaży bezpośredniej, zdecydowali o zakończeniu współpracy - tłumaczy nam Anna Pawłowska-Pojawa, PR manager w PMPG. Natomiast dotychczasowy szef działu kluczowych klientów i agencyjnego Jarosław Skorupa pozostał na tym stanowisku, chociaż formalnie taki dział  już nie istnieje.

Krzysztof Piekarski zanim został szefem działu sprzedaży bezpośredniej w biurze reklamy PMPG, był szefem sprzedaży AWR “Wprost” (spółka ta kupiona została przez PMPG pod koniec 2009 roku). W przeszłości pracował też w “Super Expressie” i “Przeglądzie Sportowym”.

Biuro reklamy PMPG odpowiada za sprzedaż reklam m.in. we “Wprost”, “Filmie” i “Bloomberg Businessweek Polska”.

Autor: pp

Więcej informacji: Krzysztof Piekarski, PMPG

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas